Vyhledat zájezd

Varování

Omlouváme se, ale není možné filtrovat více jak 10 destinací najednou.

Varování

Omlouváme se, ale není možné filtrovat více jak 5 typů zájezdů najednou.

Varování

Omlouváme se, ale není možné filtrovat více jak 5 akčních nabídek najednou.

FAQ - nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy k zájezdům

Podívejte se na nejčastější dotazy, které naše klienty zajímají.

  1. Jste cestovní kancelář nebo agentura? V jakém vztahu jste s cestovní kanceláří?

    TravelPortal.cz je cestovní agentura. Na základě smlouvy o obchodním zastoupení prodáváme zájezdy více než stovky pojištěných cestovních kanceláří . Naši klienti u nás nakupují za stejné ceny jako u cestovních kanceláří včetně speciálních slev.

  2. iSTEP CE vs Travelportal.cz

    Obchodní splečnost iSTEP CE s.r.o. provozuje cestovní agenturu TravelPortal.cz na webové adrese www.travelportal.cz.

  3. Máte nějakou kamennou pobočku, kam mohu zajít?

    V tuto chvíli spolupracujeme s pobočkovou sítí CK Blue Style, naše zájezdy můžete zakoupit nebo uhradit na všech 22 pobočkách po celé České republice. Adresy jsou uvedeny v záložce Kontakty.

  4. Jak si můžu zájezd objednat?

    Pokud jste si na našich internetových stránkách www.travelportal.cz vybrali konkrétní zájezd, můžete si ho objednat následujícími způsoby:

    1. elektronickypřes webové stránky – sami si zvolíte vybraný zájezd a zarezervujete dle pokynů na internetu
    2. telefonicky na č. 234 121 121 nebo na chatu – vybraný zájezd pro vás zarezervujeme a domluvíme se s vámi na dalším postupu
    3. osobně - na některé z poboček (viz Kontakty)

    Detailního průvodce internetovou objednávkou najdete v záložce Jak nakupovat.

  5. Jak zjistím, kdo zájezd pořádá?

    U každého zájezdu, který si vyberete na internetových stránkách www.travelportal.cz, je vždy uvedená pořadatelská cestovní kancelář. Po najetí myší na modrou ikonku vpravo nahoře se vám tato informace zobrazí.  

  6. Jak je možné, že je zájezd nedostupný, když na webu uvádíte, že je volný?

    Ceny a dostupnost zájezdů aktualizujeme několikrát za den, vždy na základě aktualizací od pořádající cestovní kanceláře. Po odeslání vaší objednávky ověřujeme obratem u cestovní kanceláře, zda je zájezd volný a případně pro vás necháme vytvořit nezávaznou rezervaci.

    O stavu vaší objednávky vás budeme informovat v nejkratší možné době.

  7. Proč není pojištění, které jsem si objednával/a na smlouvě?

    Všechny zájezdy partnerských cestovních kanceláří jsou nabízené bez pojištění. Můžete si tedy zakoupit pojistku, která vyhovuje přesně vašim potřebám a konkrétnímu zájezdu. Kompletní nabídka je vždy uvedená u vybraného zájezdu ve Volitelných příplatcích.

    Varianty pojištění:

    1. pojištění léčebných výloh – pokud se vám v zahraničí stane úraz nebo náhle onemocníte, pojišťovna za vás uhradí nezbytné náklady na lékářské ošetření.
    2. pojištění storna – je součástní komplexních pojistných balíčků a nelze jej zakoupit samostatně. Balíček s pojištěním storna určitě doporučujeme přikoupit. Ať už kupujete zájezd na poslední chvíli nebo na první moment.

    V případě sjednání balíčků Travelline aTravelline Plus od ERV bude pojištění uvedené na samostatné pojistné smlouvě, nikoli na smlouvě o zájezdu.

  8. Do kdy je třeba zájezd uhradit, jakou zálohu je třeba zaplatit?

    Zájezd je nutno uhradit do konce doby trvání rezervace. Pokud je více než cca měsíc před odjezdem, je nutné uhradit minimálně 50% zálohu za zájezd. V době kratší než měsíc před odjezdem je nutno uhradit plnou cenu zájezdu. V rámci First Minute zájezdů je často možnost nastavit více záloh, v závislosti na cestovní kanceláři.

  9. Jakým způsobem u vás lze zájezd uhradit?

    Zájezdy můžete uhradit platební kartou přes internet nebo bankovním převodem na některý z našich účtů (RB, ČSOB, KB, ČS). Dále je možnévyužít síť spolupracujících poboček, po domluvě lze na těchto pobočkách platit hotově či platební kartou.

    Případně můžete zaplatit v hotovosti v sídle naší společnosti v Praze - Karlíně.

    Umožňujeme také platby od benefitních společností Benefity+ a Benefity CZ.

  10. Je možnost zaplatit na fakturu?

    Platit fakturou je u nás také možné. Pro platbu fakturou je třeba vědět jméno a příjmení klienta, IČO zaměstnavatele, částku a text, který bude chtít zaměstnavatel na fakturu připsat.

    Protože jsou ale rezervace od cestovních kanceláří časově omezené a zaměstnavatel není obvykle schopen fakturu proplatit do tohoto limitu, je třeba, aby klienti uhradili požadovanou částku, která bude po proplacení zaměstnavatelem obratem poslána zpět na účet klienta.

  11. Kdy přijdou podrobné informace k mému zájezdu?

    Pokyny k zájezdu zasíláme na Vaši emailovou adresu zpravidla 5 – 7 dní před zahájením zájezdu.

  12. Jak mám postupovat v případě reklamace zájezdu?

    Pokud cítíte, že pro vás absolvovaný zájezd nebyl dle objednaných a zaplacených služeb, máte možnost podat reklamaci, a to do 30 dnů po absolvování zájezdu. Reklamovat můžete ústní i písemnou formou. Kvůli možné nepřesné interpretaci však doporučujeme reklamaci podat písemně. Reklamovat lze již v průběhu dovolené, zástupce cestovní kanceláře v destinaci s vámi vyplní reklamační protokol.

    Vyjádření k reklamaci obdrží klient od pořádající cestovní kanceláře do 30 dnů.

  13. Jak mám postupovat v případě stornování zájezdu?

    Může nastat situace, kdy nebudete moci absolvovat objednaný a uhrazený zájezd. Informujte nás o této skutečnosti co nejdříve, a to nejlépe telefonicky na čísle 234 121 121. Zkušení kolegové a kolegyně vám vysvětlí další postup.

  14. Zkratky a vysvětlivky

    Nevyznáte se ve všech zkratkách nebo termínech? Nevadí, my vám nejčastější zkratky a termíny rádi vysvětlíme.

    SOZ = smlouva o zájezdu/cestovní smlouva

    LM = last minute – dovolená zakoupená na poslední chvíli, cenově zvýhodněná, ale s uzším výběrem hotelů

    SLM nebo ULM = super nebo ultra LM, do odletu zbývá několik málo dnů nebo dokonce hodin

    FM = first minute – zájezdy zakoupené v předstihu, často s velkými slevami a bonusy, nejširší výběr hotelů a zájezdů

    Promo pokoj = cenově zvýhodněná varianta klasického pokoje; pokoje mohou být umístěné na méně prestižním místě v hotelu (přízemí, hlučnější místo, špatný výhled, atd.). Promo pokoj může být také oproti standardnímu pokoji menší nebo může mít zastaralejší vybavení. Záleží na konkrétním hotelu.

    INF = infant = dítě, které ani poslední den zájezdu nedovrší dvou let věku. Nemá nárok na vlastní sedadlo v letadle či stravu v hotelu apod.

    BS = dovolená bez stravy

    BB = snídaně

    HB = polopenze (snídaně a večeře)

    FB = plná penze

    ALL nebo AI = All inclusive = stravování ve formě plné penze, které je doplněné o  místní nápoje, může být obohaceno i o menší jídla během dne.

    UAI = bohatší verze all inclusive, kdy v nabídce mimo jídlo a místní nápoje bývají i nápoje světových značek, nemotorizované sporty nebo kratší výlety organizované přímo hotelem; služby UAI často fungují 24 hod. denně.

    Vezměte, prosím, na vědomí, že forma a délka trvání all inclusive a ultra all inclusive je vždy v režii samotného hotelu. Informace o této službě naleznete u konkrétní ubytovací kapacity a pak přímo v destinaci od hotelu.

Proč s námi na dovolenou?

  • Aktuální seznam zájezdů
  • U nás víte, s kým jedete
  • Rychlé vyřízení
  • Porovnávač zájezdů

Neváhejte a vyberte si i Vy svou krásnou dovolenou!

Egypt od 10 128 Kč
Bulharsko od 7 290 Kč
Tunisko od 8 290 Kč
Itálie od 4 170 Kč

všechny nabídky

Buďte informovaní o novinkách první!

Přihlaste se k odběru nových zájezdů e-mailem.

Máte dotaz nebo potřebujete poradit?

Napište nám a my se Vám ozveme.

Nedávno prohlížené

Zobrazit nedávno prohlížené (0) Vymazat