Vyhledat zájezd

Varování

Omlouváme se, ale není možné filtrovat více jak 10 destinací najednou.

Varování

Omlouváme se, ale není možné filtrovat více jak 5 typů zájezdů najednou.

Varování

Omlouváme se, ale není možné filtrovat více jak 5 akčních nabídek najednou.

Informace - COVID 19

Vážení zákazníci, 
v souvislosti s vyhodnocením epidemiologické situace vydává a průběžně aktualizuje Ministerstvo zdravotnictví ve spolupráci s ECDC seznam zemí EU s nízkým rizikem nákazy COVID 19, kam je nyní možné vycestovat.

I letos tedy můžete realizovat vysněnou dovolenou v některé z Vašich oblíbených destinací! 

Vybírat nyní můžete dovolenou na stávající,ale už i následující rok a to z tradičních přímořských destinací jako je Řecko, TuniskoKanárské ostrovy či Madeira a nově také Egypt. Láká-li Vás spíše příroda, hory a lyžování nebo termální prameny, pak doporučujeme návštěvu některé z destinací, jako je Slovensko, Rakousko, či Maďarsko. V prodeji jsou rovněž tradiční lyžařské destinace jako Itálie, Francie a Česká republika.

Co se týká cest mimo zemí EU cestovní kanceláře zahájily prodeje do destinací jako Dominikánská republika, Zanzibar, Spojené arabské emiráty a mnoho dalších. Aktuální informace týkající se cestovaní do zemí mimo EU naleznete zde.

Blíží-li se termín Vašeho zájezdu a Vy si nejste jisti, zda se Vámi objednaný zájezd uskuteční, neváhejte kontaktovat naše prodejce na call centru nebo on-line, případně navštivte některou z našich poboček. Rádi Vaše dotazy zodpovíme. 

Děkujeme za pochopení.

Tým TravelPortal.cz

 

V případě uplatnění voucheru od CK prosím před provedením platby kontaktujte náš helpdesk přes chat na stránce travelportal.cz, emailem na vasedovolena@travelportal.cz nebo telefonicky na +420 234 121 121 od pondělí do pátku mezi 8–18 hod., děkujeme.

 

 

NEJČASTĚJI KLADENÉ DOTAZY NAŠICH KLIENTŮ

1. Jak řeší situaci cestovní kanceláře v případech, kdy není možné odcestovat / přicestovat do země z důvodu uzavření hranic?

Řešení je na dohodě s pořádající cestovní kanceláří. Je-li to možné, cestovní kanceláře nejčastěji klientům nabízejí bezplatnou změnu termínu zájezdu nebo voucher v hodnotě uhrazené částky s možností pozdějšího čerpání. Jakmile obdržíme vyjádření cestovní kanceláře týkající se Vašeho zájezdu, budeme Vás obratem kontaktovat. V některých případech Vás s návrhem řešení může kontaktovat přímo pořádající cestovní kancelář.

2. Jak mám postupovat, chci-li zrušit zájezd z vlastní vůle?

Není-li v době Vašeho odjezdu na zájezd platný zákaz vycestování, zrušení zájezdu se v těchto případech zpravidla řídí platnými všeobecnými smluvními podmínkami pořádající cestovní kanceláře. Některé cestovní kanceláře však umožňují bezplatnou změnu termínu zájezdu nebo poskytují voucher v hodnotě uhrazených záloh s možností pozdějšího čerpání.  Aktuálně ale doporučujeme zejména s rušením letní dovolené vyčkat, protože situace se mění každým dnem. Pokud však uvažujete o změně termínu či zrušení zájezdu, kontaktujte svého prodejce.

3. Lze posunout další splátku úhrady zájezdu na pozdější termín (až se situace uklidní)?

Doporučujeme ověřit si u Vašeho prodejce, zda je opravdu nutné uhradit dle původního rozpisu plateb. V některých případech mohou cestovní kanceláře s ohledem na aktuální situaci přistoupit na pozdější termín doplatků. 

4. Je možné změnit bezplatně termín zájezdu pokud na dobu původně zakoupeného pobytu není vyhlášen zákaz vycestování?

Změna termínu zájezdu se zpravidla řídí platnými všeobecnými smluvními podmínkami pořádající cestovní kanceláře, existují však i výjimky. Proto doporučujeme si vždy situaci individuálně ověřit u pořádající CK, s čímž Vám rádi pomohou naši prodejci.

5. Bude mi vrácena částka za pojištění, zruší-li cestovní kancelář zájezd?

Ano, jedná-li se o zrušení zájezdu ze strany cestovní kanceláře a Vy jste zakoupili pojištění zajišťované cestovní kanceláří, pak Vám bude částka za cestovní pojištění vrácena. V případě cestovního pojištění včetně storna zájezdu však může být vrácena pouze poměrná část, která odpovídá částce pojistného ponížené právě o pojištění storna, které mohlo být uplatněno kdykoliv od data zakoupení zájezdu (platí i v případě cestovního pojištění Travel Line a Travel Line Plus).

6. Bude mi vrácena částka za cestovní pojištění, stornuji-li svůj zájezd z vlastní vůle?

Pokud jste si zakoupili cestovního pojištění Travel Line a Travel Line Plus, které obsahuje také pojištění storna zájezdu, částku za pojištění v případě zrušení zájezdu z Vaší strany vrátit nelze. Zakoupili jste-li cestovní pojištění od cestovní kanceláře, podmínky vyplácení nevyužitého pojistného se v těchto případech mohou lišit. Platné informace naleznete v pojistných podmínkách, všeobecných smluvních podmínkách cestovní kanceláře, které jste obdrželi společně se smlouvou o zájezdu, případně Vám s ověřením těchto informací rádi pomohou naši prodejci.

Kontaktujte nás

Buďte informovaní o novinkách první!

Přihlaste se k odběru nových zájezdů e-mailem.

Máte dotaz nebo potřebujete poradit?

Napište nám a my se Vám ozveme.

Nedávno prohlížené

Zobrazit nedávno prohlížené (0) Vymazat