Vyhledat zájezd

Pracovní příležitosti

 

Junior Java Programátor

 

Chceš pracovat pro online cestovní agenturu? Nemáš veškeré zkušenosti? Nevadí, my tě to naučíme, a ty nám ukážeš chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. To vše v našem mladém a přátelském týmu v moderní budově Danube House v Karlíně.

Co tě čeká:

  • Vývoj rozsáhlé aplikace pro zpracováni dat
  • Operace a programování v rámci firemního systému
  • Komunikace s externími programátory (v českém i anglickém jazyce)

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít:

  • SŠ/VŠ technického směru (nejlépe IT)
  • Znalost Java, SQL, HTML, XML
  • Komunikativní znalost anglického jazyka

Výhodou je, pokud máš:

  • Znalost frameworků Spring, Hibernate
  • Znalost databází Oracle, Unixových operačních systémů, Tomcat, Jboss, Apache, Ant, Maven nebo Gradle
  • Odbornou praxi v oboru a zkušenost s agilními metodami vývoje (SCRUM)

Jakou osobnost hledáme:

  • Vyzrálá a stabilní osobnost
  • Přímé a otevřené jednání
  • Aktivní, samostatný a odpovědný přístup k pracovním úkolům

Co nabízíme:

  • Zajímavou práci s moderními technologiemi v rychle se rozvíjejícím odvětví
  • Mladý přátelský kolektiv v příjemném pracovním prostředí
  • Stabilní zázemí internetové společnosti
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Firemní benefity
  • Nástup možný ihned
  • Pozice je vhodná i pro absolventy

V případě zájmu zašlete své CV na adresu spoluprace@TravelPortal.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Junior Java Programátor"

 

Help desk Administrator

Baví vás cestování? Rádi komunikujete a chcete se pohybovat v oblasti cestovního ruchu? Láka Vás prodej a chcete pomáhat s výběrem dovolené? Jestli ano tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho přátelského týmu. Buďte součástí moderní online cestovní agentury. Hledáme nové kolegy na brigádu přes letní sezónu, ale i DPČ a HPP.

Vaše náplň práce bude:

• Komunikace s klienty zajímajících se o dovolenou
• Zajištění co nejlepší péče při koupi zájezdů
• Komunikace s cestovními kancelářemi
• Poskytování informací a poradenství v oblasti cestovního ruchu
• Administrativní podpora prodeje a realizace rezervací v systému
• Administrace cestovních smluv

Naše požadavky jsou:
• SŠ/VŠ vzdělání
• Schopnost porozumět zákazníkům a jejich potřebám
• Znalost práce na PC (MS Office) a schopnost učit se nové programy
• Velmi dobré komunikační dovednosti a písemný projev
• Schopnost řešit problémy (rychle, empaticky a samostatně)
• Zkušenost z cestovní agentury velkou výhodou
• Pohodového a přátelského kolegu/kolegyni do našeho týmu

Co vám nabízíme:

• Pracovní pozici v mladém a přátelském týmu
• Zázemí moderní společnosti se sídlem v pražském Karlíně
• Dohodu o pracovní činnosti s možností přesunu na HPP
• Odměňování dle počtu odpracovaných hodin + atraktivní bonusový systém
• Nástup požadujeme ihned

V případě zájmu zašlete životopis na email spoluprace@travelportal.cz a do předmětu zprávy napište: Zájem o pracovní pozici Help Desk Administrator (prodej zájezdů).

 

Office/Help Desk Assistant

Chceš pracovat pro online cestovní agenturu? Nemáš veškeré zkušeností? Nevadí, my tě to naučíme! A ty nám na oplátku ukážeš chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. To vše v našem mladém a přátelském týmu v moderní budově Danube house v Karlíně.

Tvoje práce bude:

  • zodpovědnost za odesílání odbavení pro klienty
  • komunikace s dodavateli
  • objednávání a evidence kancelářských i jiných potřeb
  • vyřizování administrativních úkolů
  • aktualizace dat v interním systému
  • zodpovědnost za chod kanceláře
  • spolupráce s účetním a obchodním oddělením
  • evidence firemní korespondence
  • kopírování, tisk, vyřizování emailů
  • administrativní podpora manažera

    Očekáváme od tebe:
  • ukončené min. SŠ vzdělání
  • znalost práce na PC (MS Office) a schopnost učit se nové programy
  • velmi dobré komunikační dovednosti a písemný projev
  • schopnost řešit problémy (rychle, empaticky a samostatně)
  • zkušenost z cestovní agentury výhodou
  • pohodovou a přátelskou povahu do našeho týmu

    Nabízíme ti:
  • pracovní pozici v mladém a přátelském týmu
  • odpovídající platové ohodnocení
  • zázemí moderní společnosti se sídlem v pražském Karlíně
  •  nástup ihned

V případě zájmu zašlete životopis na email spoluprace@travelportal.cz a do předmětu zprávy napište: Zájem o pracovní pozici Office/Help Desk Assistant.

 

Proč s námi na dovolenou?

  • Aktuální seznam zájezdů
  • U nás víte, s kým jedete
  • Rychlé vyřízení
  • Porovnávač zájezdů

Neváhejte a vyberte si i Vy svou krásnou dovolenou!

Egypt od 8 980 Kč
Řecko od 7 490 Kč
Tunisko od 6 990 Kč
Španělsko od 8 190 Kč
Kanárské ostrovy od 12 810 Kč
Černá Hora od 9 990 Kč
Albánie od 10 438 Kč
Chorvatsko od 10 280 Kč
Spojené arabské emiráty od 10 890 Kč
Itálie od 4 990 Kč
Kypr od 3 980 Kč
Maroko od 8 990 Kč
Malta od 9 360 Kč

všechny nabídky

Buďte informovaní o novinkách první!

Přihlaste se k odběru nových zájezdů e-mailem.

Máte dotaz nebo potřebujete poradit?

Napište nám a my se Vám ozveme.

Nedávno prohlížené

Zobrazit nedávno prohlížené (0) Vymazat