Vyhledat zájezd

Varování

Omlouváme se, ale není možné filtrovat více jak 10 destinací najednou.

Varování

Omlouváme se, ale není možné filtrovat více jak 5 typů zájezdů najednou.

Varování

Omlouváme se, ale není možné filtrovat více jak 5 akčních nabídek najednou.

Pracovní příležitosti

 

Online Marketing Specialist

 

Do našeho online marketingového týmu hledáme šikovného kolegu, kterého baví práce s Google Analytics, display kampaně se vším všudy (remarketing, RTB a tak) i newsletter a affiliate marketing. Pokud miluješ online marketing, práci sezákazníky, chceš růst s naší značkou, máš hlavu otevřenou a neznáš spojení „to nejde“, právě jsi u nás našel job.

Jaká práce Tě čeká

  • Podílení se na ponákupní zákaznické péči s cílem retence zákazníků
  • Spolupráce na úspěšném rozvoji a péči o partnery v affiliate síti
  • Analýza dat v Google Analytics, hledání a nastavování využití pro kampaně
  • Identifikace slabých míst v zákaznických cestách včetně návrhů řešení
  • Postování na Facebook a využívání komunikačních kanálů
  • Tagování všech typů reklamních kampaní, sledování online, vyhodnocování a návrhy na zlepšení
  • Spolupráce s dalšími specialisty (PPC a sociální média), kolegy a externími dodavateli

Co požadujeme

  • Zkušenost na obdobné pozici minimálně 2 roky
  • Pokročilou znalost Google Analytics (nejraději s „certifikací“ IQ)
  • Znalost prostředí Facebooku a nástrojů typu MailChimp nebo Hotjar
  • Analytické schopnosti, pečlivost, spolehlivost a samostatnost
  • Schopnost efektivně komunikovat s grafikem, ajťákem, agenturou v zahraničí i s operátorkou na zákaznické lince
  • Znalost anglického jazyka (především pro bezproblémové využívání online aplikací).
  • Perfektní znalost češtiny pro psaní reklamních textů
  • Touhu neustále se zlepšovat a učit novým věcem v marketingu, v online marketingu obzvlášť
  • Pozitivní přístup v týmu i k profesním výzvám

Co ti můžeme nabídnout?

  • Pracovní místo v moderní budově Danube House v Karlíně.
  • Možnost využít svůj potenciál, zužitkovat vlastní nápady a vidět za sebou výsledky
  • Benefity: slevy na zájezdy, kartu Multisport jenom za 350 Kč, stravenky v hodnotě 100 Kč, firemní jazykové kurzy angličtiny zdarma
  • Nástup možný ihned

V případě zájmu zašlete své CV na adresu spoluprace@TravelPortal.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Online Marketing Specialist

 

Java Programátor

 

Chceš pracovat pro online cestovní agenturu? Podílet se na vývoji rozsáhlého informačního systému a webového portálu? Pracovat v mladém a dynamickém týmu?

Co tě čeká:

  • Vývoj řady aplikací od importu a správy dat, řešení objednávek až po webový portál
  • Používání moderních technologií
  • Agilní přístup k vývoji
  • Komunikace s externími programátory (v českém i anglickém jazyce)

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít:

  • SŠ/VŠ technického směru (nejlépe IT)
  • Znalost Java (Spring, Hibernate), SQL, HTML (JS, css), XML

Výhodou je, pokud máš:

  • Znalost AS JBoss, Maven, JQuery
  • Komunikativní znalost anglického jazyka

Jakou osobnost hledáme:

  • Přímé a otevřené jednání
  • Aktivní, samostatný a odpovědný přístup k pracovním úkolům

Co nabízíme:

  • Zajímavou práci s moderními technologiemi v rychle se rozvíjejícím odvětví
  • Mladý přátelský kolektiv v příjemném pracovním prostředí
  • Stabilní zázemí internetové společnosti
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Firemní benefity
  • Nástup možný ihned

V případě zájmu zašlete své CV na adresu spoluprace@TravelPortal.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Java Programátor"

 

Data Input Junior Administrator

 

Chceš pracovat pro online cestovní agenturu? Podílet se na vývoji rozsáhlého informačního systému a webového portálu? Pracovat v mladém a dynamickém týmu?

Co tě čeká:

  • Správa dat a nabídek cestovních kanceláří
  • Komunikace a řešení chyb s cestovními kancelářemi
  • Kontrola produktu importovaného z XML dat
  • Komunikace s externími programátory v anglickém jazyce

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít:

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Český jazyk na výborné úrovni
  • Spolehlivá, samostatná a zodpovědná osoba

Jakou osobnost hledáme:

  • Přímé a otevřené jednání
  • Aktivní, samostatný a odpovědný přístup k pracovním úkolům

Co nabízíme:

  • Zajímavou práci s moderními technologiemi v rychle se rozvíjejícím odvětví
  • Mladý přátelský kolektiv v příjemném pracovním prostředí
  • Stabilní zázemí internetové společnosti
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Firemní benefity
  • Nástup možný ihned

V případě zájmu zašlete své CV na adresu spoluprace@TravelPortal.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Data Input Junior Administrator".

 

HelpDesk Junior Administrator

 

Baví vás cestování? Rádi komunikujete a chcete se pohybovat v oblasti cestovního ruchu? Láka vás prodej a chcete pomáhat s výběrem dovolené? Jestli ano tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho přátelského týmu. Buďte součástí TravelPortal.cz moderní online cestovní agentury, která poskytuje zájezdy od prověřených cestovních kanceláří.

Jaké na Tebe máme požadavky?

  • mít minimálně středoškolské vzdělání
  • zkušenosti s prodejem z jiné cestovní agentury výhodou
  • velmi dobrá znalost PC (Microsoft Word, Excel, Outlook)
  • všeobecné znalosti v geografii
  • umět se dorozumět anglickým či jiným cizím jazykem výhodou

Co od tebe očekáváme?

  • měl bys být zodpovědný, spolehlivý a ochotný učit se novým věcem
  • odolný vůči stresu a dokázat soustředit se na více činností zároveň
  • mít velmi dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování
  • umět rozpoznat potřeby klientů a najít pro ně to nejlepší řešení
  • být schopný řešit zadané úkoly rychle, samostatně a empaticky

Co bude náplní Tvé práce?

  • telefonická a online komunikace se zákazníky a cestovními kancelářemi
  • nabídka a prodej zahraničních a tuzemských zájezdů
  • správa rezervací v rezervačních systémech cestovních kanceláří
  • administrace cestovních smluv

Co Ti nabízíme:

  • pracovní pozici v mladém a přátelském týmu
  • zázemí moderní společnosti se sídlem v pražském Karlíně
  • občasná možnost Home Office
  • bohatý systém benefitů: stravenky, příspěvek na kartu multisport, sleva na zájezdy, možnost kurzu anglického jazyka, služební cesty do zahraničí
  • motivující ohodnocení (fix + variabilní složka závislá na tvých uskutečněných prodejích)
  • nástup možný ihned

V případě zájmu zašlete životopis na email spoluprace@travelportal.cz a do předmětu zprávy napište "Zájem o pracovní pozici HelpDesk Junior Administrator".

 

HelpDesk Senior Administrator

 

Orientuješ se v cestovním ruchu? Máš přehled o atraktivních destinacích? Máš už zkušenosti s prodejem zájezdů a chtěl bys své schopnosti dál rozvíjet? Na hlavní pracovní poměr hledáme spolehlivého, pečlivého a hlavně správného parťáka, který by se stal součástí přátelského týmu v TravelPortal.cz, moderní online cestovní agentuře, která poskytuje zájezdy od prověřených cestovních kanceláří.

Jaké na Tebe máme požadavky?

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • zkušenosti s prodejem z jiné cestovní agentury či kanceláře
  • velmi dobrá znalost PC (Microsoft Word, Excel, Outlook)
  • znalost produktu cestovních kanceláří
  • všeobecné znalosti v geografii
  • výhodou umět se dorozumět anglickým či jiným cizím jazykem
  • zkušenosti s vedením lidí

Co od tebe očekáváme?

  • měl bys být zodpovědný, spolehlivý a ochotný učit se novým věcem
  • být odolný vůči stresu a dokázat soustředit se na více činností zároveň
  • mít velmi dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování
  • umět rozpoznat potřeby klientů a najít pro ně to nejlepší řešení
  • být schopný řešit zadané úkoly rychle, samostatně a empaticky
  • velkou orientaci na zákazníka

Co bude náplní Tvé práce?

  • telefonická a online komunikace se zákazníky a cestovními kancelářemi
  • nabídka a prodej zahraničních a tuzemských zájezdů
  • správa rezervací v rezervačních systémech cestovních kanceláří
  • administrace cestovních smluv
  • v letní sezóně vést vlastní tým prodejců
  • vyhodnocování dosažených výsledků
  • zodpovědnost za svěřené úkoly a výsledky ostatních prodejců

Co Ti nabízíme:

  • pracovní pozici v mladém a přátelském týmu
  • zázemí moderní společnosti se sídlem v pražském Karlíně
  • občasná možnost Home Office
  • bohatý systém benefitů: stravenky, příspěvek na kartu multisport, sleva na zájezdy, možnost kurzu anglického jazyka, služební cesty do zahraničí
  • motivující ohodnocení (fix + variabilní složka závislá na tvých uskutečněných prodejích)
  • nástup možný ihned

V případě zájmu zašlete své CV na adresu spoluprace@TravelPortal.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: HelpDesk Senior Administrator".

 

Proč s námi na dovolenou?

  • Aktuální seznam zájezdů
  • U nás víte, s kým jedete
  • Rychlé vyřízení
  • Porovnávač zájezdů

Neváhejte a vyberte si i Vy svou krásnou dovolenou!

Egypt od 6 790 Kč
Bulharsko od 5 990 Kč
Tunisko od 5 990 Kč
Itálie od 4 690 Kč

všechny nabídky

Buďte informovaní o novinkách první!

Přihlaste se k odběru nových zájezdů e-mailem.

Máte dotaz nebo potřebujete poradit?

Napište nám a my se Vám ozveme.

Nedávno prohlížené

Zobrazit nedávno prohlížené (0) Vymazat