Vyhledat zájezd

Pracovní příležitosti

 

Java Programátor

 

Chceš pracovat pro online cestovní agenturu? Podílet se na vývoji rozsáhlého informačního systému a webového portálu? Pracovat v mladém a dynamickém týmu?

Co tě čeká:

  • Vývoj řady aplikací od importu a správy dat, řešení objednávek až po webový portál
  • Používání moderních technologií
  • Agilní přístup k vývoji
  • Komunikace s externími programátory (v českém i anglickém jazyce)

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít:

  • SŠ/VŠ technického směru (nejlépe IT)
  • Znalost Java (Spring, Hibernate), SQL, HTML (JS, css), XML

Výhodou je, pokud máš:

  • Znalost AS JBoss, Maven, JQuery
  • Komunikativní znalost anglického jazyka

Jakou osobnost hledáme:

  • Přímé a otevřené jednání
  • Aktivní, samostatný a odpovědný přístup k pracovním úkolům

Co nabízíme:

  • Zajímavou práci s moderními technologiemi v rychle se rozvíjejícím odvětví
  • Mladý přátelský kolektiv v příjemném pracovním prostředí
  • Stabilní zázemí internetové společnosti
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Firemní benefity
  • Nástup možný ihned

V případě zájmu zašlete své CV na adresu spoluprace@TravelPortal.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Java Programátor"

 

Help desk Administrator

 

Baví vás cestování? Rádi komunikujete a chcete se pohybovat v oblasti cestovního ruchu? Láka Vás prodej a chcete pomáhat s výběrem dovolené? Jestli ano tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho přátelského týmu. Buďte součástí moderní online cestovní agentury. Hledáme nové kolegy na brigádu přes letní sezónu, ale i DPČ a HPP.

Co tě čeká:

  • Komunikace s klienty zajímajících se o dovolenou
  • Zajištění co nejlepší péče při koupi zájezdů
  • Komunikace s cestovními kancelářemi
  • Poskytování informací a poradenství v oblasti cestovního ruchu
  • Administrativní podpora prodeje a realizace rezervací v systému
  • Administrace cestovních smluv

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Schopnost porozumět zákazníkům a jejich potřebám
  • Znalost práce na PC (MS Office) a schopnost učit se nové programy
  • Velmi dobré komunikační dovednosti a písemný projev
  • Schopnost řešit problémy (rychle, empaticky a samostatně)
  • Zkušenost z cestovní agentury velkou výhodou
  • Pohodového a přátelského kolegu/kolegyni do našeho týmu

Co nabízíme:

  • Pracovní pozici v mladém a přátelském týmu
  • Zázemí moderní společnosti se sídlem v pražském Karlíně
  • Dohodu o pracovní činnosti s možností přesunu na HPP
  • Odměňování dle počtu odpracovaných hodin + atraktivní bonusový systém
  • Nástup požadujeme ihned

V případě zájmu zašlete životopis na email spoluprace@travelportal.cz a do předmětu zprávy napište: Zájem o pracovní pozici Help Desk Administrator (prodej zájezdů).

 

Office/Help Desk Assistant

Chceš pracovat pro online cestovní agenturu? Nemáš veškeré zkušeností? Nevadí, my tě to naučíme! A ty nám na oplátku ukážeš chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. To vše v našem mladém a přátelském týmu v moderní budově Danube house v Karlíně.

Tvoje práce bude:

  • zodpovědnost za odesílání odbavení pro klienty
  • komunikace s dodavateli
  • objednávání a evidence kancelářských i jiných potřeb
  • vyřizování administrativních úkolů
  • aktualizace dat v interním systému
  • zodpovědnost za chod kanceláře
  • spolupráce s účetním a obchodním oddělením
  • evidence firemní korespondence
  • kopírování, tisk, vyřizování emailů
  • administrativní podpora manažera

    Očekáváme od tebe:
  • ukončené min. SŠ vzdělání
  • znalost práce na PC (MS Office) a schopnost učit se nové programy
  • velmi dobré komunikační dovednosti a písemný projev
  • schopnost řešit problémy (rychle, empaticky a samostatně)
  • zkušenost z cestovní agentury výhodou
  • pohodovou a přátelskou povahu do našeho týmu

    Nabízíme ti:
  • pracovní pozici v mladém a přátelském týmu
  • odpovídající platové ohodnocení
  • zázemí moderní společnosti se sídlem v pražském Karlíně
  •  nástup ihned

V případě zájmu zašlete životopis na email spoluprace@travelportal.cz a do předmětu zprávy napište: Zájem o pracovní pozici Office/Help Desk Assistant.

 

Proč s námi na dovolenou?

  • Aktuální seznam zájezdů
  • U nás víte, s kým jedete
  • Rychlé vyřízení
  • Porovnávač zájezdů

Neváhejte a vyberte si i Vy svou krásnou dovolenou!

Srí Lanka od 18 990 Kč
Thajsko od 20 590 Kč
Tunisko od 8 690 Kč
Indonésie od 25 002 Kč
Kanárské ostrovy od 9 990 Kč
Kapverdy od 14 390 Kč
Kuba od 20 990 Kč
Maledivy od 31 490 Kč
Spojené arabské emiráty od 11 090 Kč
Mexiko od 28 900 Kč
Dominikánská republika od 25 690 Kč
Mauritius od 30 890 Kč
Indie od 23 190 Kč

všechny nabídky

Buďte informovaní o novinkách první!

Přihlaste se k odběru nových zájezdů e-mailem.

Máte dotaz nebo potřebujete poradit?

Napište nám a my se Vám ozveme.

Nedávno prohlížené

Zobrazit nedávno prohlížené (0) Vymazat