Vyhledat zájezd

Pracovní příležitosti

 

Java Programátor

 

Chceš pracovat pro online cestovní agenturu? Podílet se na vývoji rozsáhlého informačního systému a webového portálu? Pracovat v mladém a dynamickém týmu?

Co tě čeká:

  • Vývoj řady aplikací od importu a správy dat, řešení objednávek až po webový portál
  • Používání moderních technologií
  • Agilní přístup k vývoji
  • Komunikace s externími programátory (v českém i anglickém jazyce)

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít:

  • SŠ/VŠ technického směru (nejlépe IT)
  • Znalost Java (Spring, Hibernate), SQL, HTML (JS, css), XML

Výhodou je, pokud máš:

  • Znalost AS JBoss, Maven, JQuery
  • Komunikativní znalost anglického jazyka

Jakou osobnost hledáme:

  • Přímé a otevřené jednání
  • Aktivní, samostatný a odpovědný přístup k pracovním úkolům

Co nabízíme:

  • Zajímavou práci s moderními technologiemi v rychle se rozvíjejícím odvětví
  • Mladý přátelský kolektiv v příjemném pracovním prostředí
  • Stabilní zázemí internetové společnosti
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Firemní benefity
  • Nástup možný ihned

V případě zájmu zašlete své CV na adresu spoluprace@TravelPortal.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Java Programátor"

 

Assistant Product Manager

 

Chceš pracovat v cestovním ruchu? Baví tě online svět? Chceš zodpovídat za webové stránky společnosti a využít svou kreativní stránku pro tvorbu poutavých propagačních textu? Tak hledáme právě tebe, pravou ruku Product Managera. To vše v našm mladém a přátelském týmu v moderní budově Danube House v pražském Karlíně.

Co tě čeká:

  • Tvorba reklamních a propagačních textů
  • Administrativní podpora Product Managera
  • Správa webových stránek
  • Analýza trhu a monitorování konkurenčních aktivit cestovních agentur
  • Iniciativa v rozvoji Product Management systému
  • Spolupráce s obchodním a marketingovým oddělením

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít:

  • Zkušenost s copywritingem nutností
  • Velmi dobrá znalost českého jazyka
  • Dobré organizační schopnosti
  • Samostatnost, pečlivost a zodpovědnost
  • Schopnost rychle se učit nové věci

Co Vám nabízíme:

  • Práci v mladém a přátelském kolektivu
  • Zajímavou práci v online cestovní agentuře
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč
  • Příspěvek na kartu Multisport
  • Jazykové a odborné vzdělávaní
  • Firemní akce
  • Nástup ihned

V případě zájmu zašlete své CV na adresu spoluprace@TravelPortal.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Assistant Product Manager

 

Specialista online prodeje zájezdů (na sezónu do 30.9.)

 

Baví vás cestování? Rádi komunikujete a chcete se pohybovat v oblasti cestovního ruchu? Láka vás prodej a chcete pomáhat s výběrem dovolené? Jestli ano tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho přátelského týmu. Buďte součástí TravelPortal.cz moderní online cestovní agentury, která poskytuje zájezdy od prověřených cestovních kanceláří.

Co tě čeká:

  • Komunikace se zájemci o zájezdy z TravelPortal.cz
  • Prodej zájezdů a poradenství pro volající klienty
  • Zajištění co nejlepší péče při koupi zájezdů
  • Komunikace s cestovními kancelářemi
  • Práce s rezervačním systémem
  • Administrace cestovních smluv

Naše požadavky jsou:

  • SŠ/VŠ vzdělání (klidně student VŠ)
  • Schopnost porozumět zákazníkům a jejich potřebám
  • Znalost práce na PC (MS Office) a schopnost učit se nové programy
  • Velmi dobré komunikační dovednosti a písemný projev
  • Schopnost řešit problémy (rychle, empaticky a samostatně)
  • Zkušenost z cestovní agentury velkou výhodou

Co Vám nabízíme:

  • Pracovní pozici v mladém a přátelském týmu
  • Zázemí moderní společnosti se sídlem v pražském Karlíně
  • Stravenky
  • Příspěvek na Multisport
  • Motivační bonusový program

Doplňující informace:

  • Nástup ihned
  • Smlouva na DPČ na sezónu do 30.9.2017 s možnosti prodloužení
  • Pracovní doba od PO - NE (PO - PA pracovní doba 8 - 22 hod na směny, SO - NE pracovní doba 8 - 18 hod na směny)

V případě zájmu zašlete životopis na email spoluprace@travelportal.cz a do předmětu zprávy napište: Zájem o pracovní pozici Specialista online prodeje zájezdů (na sezónu do 30.9.) (prodej zájezdů).

 

Office/Help Desk Assistant

Chceš pracovat pro online cestovní agenturu? Nemáš veškeré zkušeností? Nevadí, my tě to naučíme! A ty nám na oplátku ukážeš chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. To vše v našem mladém a přátelském týmu v moderní budově Danube house v Karlíně.

Tvoje práce bude:

  • zodpovědnost za odesílání odbavení pro klienty
  • komunikace s dodavateli
  • objednávání a evidence kancelářských i jiných potřeb
  • vyřizování administrativních úkolů
  • aktualizace dat v interním systému
  • zodpovědnost za chod kanceláře
  • spolupráce s účetním a obchodním oddělením
  • evidence firemní korespondence
  • kopírování, tisk, vyřizování emailů
  • administrativní podpora manažera

    Očekáváme od tebe:
  • ukončené min. SŠ vzdělání
  • znalost práce na PC (MS Office) a schopnost učit se nové programy
  • velmi dobré komunikační dovednosti a písemný projev
  • schopnost řešit problémy (rychle, empaticky a samostatně)
  • zkušenost z cestovní agentury výhodou
  • pohodovou a přátelskou povahu do našeho týmu

    Nabízíme ti:
  • pracovní pozici v mladém a přátelském týmu
  • odpovídající platové ohodnocení
  • zázemí moderní společnosti se sídlem v pražském Karlíně
  •  nástup ihned

V případě zájmu zašlete životopis na email spoluprace@travelportal.cz a do předmětu zprávy napište: Zájem o pracovní pozici Office/Help Desk Assistant.

 

Prodejce zájezdů na pobočce v obchodních centrech v Praze (do 30.9.)

Vaše náplň práce bude:

  *   Komunikace se zájemci o zájezdy z TravelPortal.cz

  *   Prodej zájezdů a poradenství zákazníkům pobočky

  *   Zajištění co nejlepší péče při koupi zájezdů

  *   Komunikace s cestovními kancelářemi

  *   Práce s rezervačními systémy

  *   Administrace cestovních smluv

Naše požadavky jsou:

  *   SŠ/VŠ vzdělání (klidně student VŠ)

  *   Schopnost porozumět zákazníkům a jejich potřebám

 *   Znalost práce na PC (MS Office) a schopnost učit se nové programy

  *   Velmi dobré komunikační dovednosti a písemný projev

  *   Schopnost řešit problémy (rychle, empaticky a samostatně)

  *   Zkušenost z cestovní agentury/kanceláře velkou výhodou

Co vám nabízíme:

  *   Pracovní pozici v mladém a přátelském týmu

  *   Motivační bonusový program

  *   Pro zaměstnance na hlavní pracovní poměr stravenky, příspěvek na Multisport, jazykové kurzy atd.

  *   Zaškolení

Doplňujíci informace:

  *   Nástup ihned

  *   Obchodní centra: Nový Smíchov, Metropole Zličín, Arkády

  *   Hlavní pracovní poměr nebo možnost Dohody o provedení práce/činnosti

  *   Možnost prodloužení pracovního poměru i po ukončení sezóny

  *   Pracovní doba od PO - NE (9:00 - 21:00) Dlouhý/krátký týden

V případě zájmu zašlete životopis na email spoluprace@travelportal.cz a do předmětu zprávy napište: Prodejce zájezdů na pobočce v obchodních centrech v Praze.

Proč s námi na dovolenou?

  • Aktuální seznam zájezdů
  • U nás víte, s kým jedete
  • Rychlé vyřízení
  • Porovnávač zájezdů

Neváhejte a vyberte si i Vy svou krásnou dovolenou!

Řecko od 7 490 Kč
Chorvatsko od 9 890 Kč
Arabské emiráty od 10 990 Kč
Španělsko od 6 990 Kč
Tunisko od 8 490 Kč
Bulharsko od 6 990 Kč
Kanárské ostrovy od 13 010 Kč
Turecko od 5 980 Kč
Kypr od 5 980 Kč
Malta od 11 290 Kč
Maroko od 10 990 Kč
Černá Hora od 7 490 Kč
Portugalsko od 9 790 Kč
Albánie od 11 058 Kč

všechny nabídky

Buďte informovaní o novinkách první!

Přihlaste se k odběru nových zájezdů e-mailem.

Máte dotaz nebo potřebujete poradit?

Napište nám a my se Vám ozveme.

Nedávno prohlížené

Zobrazit nedávno prohlížené (0) Vymazat