- Online Marketing Specialist
- Java Programátor (vhodné pro absolventy)
- HelpDesk Junior Administrator (vhodné pro absolventy)
- HelpDesk Senior Administrator
Online Marketing Specialist
Přidej se do online cestovní agentury kde pracuje přibližně 20 lidí, kde je atmosféra otevřená a přátelská. Hledáme někoho s vášní pro online marketing a chutí pořad makat na svých dovednostech. Budeš pracovat s nejnovějšími technologiemi s možností kariérního růstu. Pošli své CV s motivačním dopisem ať víme proč tě to k nám táhne.
Co tě čeká v našem oddělení čeká?
- Každodenně analyzovat data v Google Analytics, nacházet využití pro kampaně a nastavovat.
- Identifikovat slabá místa v zákaznických cestách a navrhnout řešení.
- Tagovat všechny typy reklamních kampaní, online je sledovat, vyhodnocovat a přicházet s řešeními
- Vytvářet, rozesílat a analyzovat newsletterové kampaně.
- Podílet na úspěšném rozvoji a opečovávání sítě partnerů v affiliate síti.
- Spolupracovat s dalšími specialisty (PPC a sociální média), kolegy a externími dodavateli.
- Využívat online nástroje potřebné pro přípravu a analýzu kampaní v mnoha komunikačních kanálech.
Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít:
- Zkušenost na obdobné pozici minimálně 2 roky.
- Pokročilou znalost Google Analytics.
- Analytické schopnosti, pečlivost, spolehlivost a samostatnost
- Znalost anglického jazyka (především pro bezproblémové využívání online aplikací v angličtině).
- Touhu neustále se zlepšovat a učit novým věcem v marketingu, v online marketingu obzvlášť.
- Pozitivní přístup v týmu i k profesním výzvám.
Co ti můžeme nabídnout?
- Pracovní místo v moderní budově Danube House v Karlíně.
- Možnost využít svůj potenciál a vidět za sebou výsledky.
- Slevy na zájezdy.
- Kartu Multisport jenom za 350 Kč.
- Firemní jazykové kurzy angličtiny zdarma.
- Stravenky v hodnotě 100 Kč.
- Nástup dohodou.
V případě zájmu zašlete své CV na adresu spoluprace@TravelPortal.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Online Marketing Specialist
Java Programátor
Chceš pracovat pro online cestovní agenturu? Podílet se na vývoji rozsáhlého informačního systému a webového portálu? Pracovat v mladém a dynamickém týmu?
Co tě čeká:
- Vývoj řady aplikací od importu a správy dat, řešení objednávek až po webový portál
- Používání moderních technologií
- Agilní přístup k vývoji
- Komunikace s externími programátory (v českém i anglickém jazyce)
Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít:
- SŠ/VŠ technického směru (nejlépe IT)
- Znalost Java (Spring, Hibernate), SQL, HTML (JS, css), XML
Výhodou je, pokud máš:
- Znalost AS JBoss, Maven, JQuery
- Komunikativní znalost anglického jazyka
Jakou osobnost hledáme:
- Přímé a otevřené jednání
- Aktivní, samostatný a odpovědný přístup k pracovním úkolům
Co nabízíme:
- Zajímavou práci s moderními technologiemi v rychle se rozvíjejícím odvětví
- Mladý přátelský kolektiv v příjemném pracovním prostředí
- Stabilní zázemí internetové společnosti
- Odpovídající platové ohodnocení
- Firemní benefity
- Nástup možný ihned
V případě zájmu zašlete své CV na adresu spoluprace@TravelPortal.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Java Programátor"
HelpDesk Junior Administrator
Baví vás cestování? Rádi komunikujete a chcete se pohybovat v oblasti cestovního ruchu? Láka vás prodej a chcete pomáhat s výběrem dovolené? Jestli ano tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho přátelského týmu. Buďte součástí TravelPortal.cz moderní online cestovní agentury, která poskytuje zájezdy od prověřených cestovních kanceláří.
Jaké na Tebe máme požadavky?
- mít minimálně středoškolské vzdělání
- zkušenosti s prodejem z jiné cestovní agentury výhodou
- velmi dobrá znalost PC (Microsoft Word, Excel, Outlook)
- všeobecné znalosti v geografii
- umět se dorozumět anglickým či jiným cizím jazykem výhodou
Co od tebe očekáváme?
- měl bys být zodpovědný, spolehlivý a ochotný učit se novým věcem
- odolný vůči stresu a dokázat soustředit se na více činností zároveň
- mít velmi dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování
- umět rozpoznat potřeby klientů a najít pro ně to nejlepší řešení
- být schopný řešit zadané úkoly rychle, samostatně a empaticky
Co bude náplní Tvé práce?
- telefonická a online komunikace se zákazníky a cestovními kancelářemi
- nabídka a prodej zahraničních a tuzemských zájezdů
- správa rezervací v rezervačních systémech cestovních kanceláří
- administrace cestovních smluv
Co Ti nabízíme:
- pracovní pozici v mladém a přátelském týmu
- zázemí moderní společnosti se sídlem v pražském Karlíně
- občasná možnost Home Office
- bohatý systém benefitů: stravenky, příspěvek na kartu multisport, sleva na zájezdy, možnost kurzu anglického jazyka, služební cesty do zahraničí
- motivující ohodnocení (fix + variabilní složka závislá na tvých uskutečněných prodejích)
- nástup možný ihned
V případě zájmu zašlete životopis na email spoluprace@travelportal.cz a do předmětu zprávy napište "Zájem o pracovní pozici HelpDesk Junior Administrator".
HelpDesk Senior Administrator
Orientuješ se v cestovním ruchu? Máš přehled o atraktivních destinacích? Máš už zkušenosti s prodejem zájezdů a chtěl bys své schopnosti dál rozvíjet? Na hlavní pracovní poměr hledáme spolehlivého, pečlivého a hlavně správného parťáka, který by se stal součástí přátelského týmu v TravelPortal.cz, moderní online cestovní agentuře, která poskytuje zájezdy od prověřených cestovních kanceláří.
Jaké na Tebe máme požadavky?
- minimálně středoškolské vzdělání
- zkušenosti s prodejem z jiné cestovní agentury či kanceláře
- velmi dobrá znalost PC (Microsoft Word, Excel, Outlook)
- znalost produktu cestovních kanceláří
- všeobecné znalosti v geografii
- výhodou umět se dorozumět anglickým či jiným cizím jazykem
- zkušenosti s vedením lidí
Co od tebe očekáváme?
- měl bys být zodpovědný, spolehlivý a ochotný učit se novým věcem
- být odolný vůči stresu a dokázat soustředit se na více činností zároveň
- mít velmi dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování
- umět rozpoznat potřeby klientů a najít pro ně to nejlepší řešení
- být schopný řešit zadané úkoly rychle, samostatně a empaticky
- velkou orientaci na zákazníka
Co bude náplní Tvé práce?
- telefonická a online komunikace se zákazníky a cestovními kancelářemi
- nabídka a prodej zahraničních a tuzemských zájezdů
- správa rezervací v rezervačních systémech cestovních kanceláří
- administrace cestovních smluv
- v letní sezóně vést vlastní tým prodejců
- vyhodnocování dosažených výsledků
- zodpovědnost za svěřené úkoly a výsledky ostatních prodejců
Co Ti nabízíme:
- pracovní pozici v mladém a přátelském týmu
- zázemí moderní společnosti se sídlem v pražském Karlíně
- občasná možnost Home Office
- bohatý systém benefitů: stravenky, příspěvek na kartu multisport, sleva na zájezdy, možnost kurzu anglického jazyka, služební cesty do zahraničí
- motivující ohodnocení (fix + variabilní složka závislá na tvých uskutečněných prodejích)
- nástup možný ihned
V případě zájmu zašlete své CV na adresu spoluprace@TravelPortal.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: HelpDesk Senior Administrator".
Proč s námi na dovolenou?
- Aktuální seznam zájezdů
- U nás víte, s kým jedete
- Rychlé vyřízení
- Porovnávač zájezdů
Neváhejte a vyberte si i Vy svou krásnou dovolenou!
Egypt | od 7 380 Kč |
Bulharsko | od 6 990 Kč |
Tunisko | od 7 790 Kč |
Itálie | od 4 690 Kč |
Turecko | od 3 980 Kč |
Španělsko | od 5 690 Kč |
Chorvatsko | od 8 390 Kč |
Kanárské ostrovy | od 10 900 Kč |
Kypr | od 6 980 Kč |
Kapverdy | od 13 990 Kč |
Černá Hora | od 9 390 Kč |
Maroko | od 11 990 Kč |
Portugalsko | od 7 390 Kč |
Malta | od 5 427 Kč |
Albánie | od 9 990 Kč |